فروشگاه اینترنتی نوین سیستم داتیس - واتساپ 24 ساعته 09125078861
فروشگاه اینترنتی نوین سیستم داتیس - واتساپ 24 ساعته 09125078861

سوالات متداول

1 - چگونه می‌توان درخواست تعمیر ثبت کرد؟

خدمات تعمیرات درفروشگاه اینترنتی نوین سیستم داتیس در محل شرکت انجام می شود. شما می توانید جهت اطلاع از شرایط ارسال و تحویل محصول و همچنین مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. شماره تلفن جهت ارتباط با تیم فروش:  09125078861

 
2 - آیا خدمات در محل هم انجام می دهید؟

به دلیل حجم بالای درخواست ها و سفارش ها متاسفانه امکان تعغیر و ارائه خدمات در محل به شما مشتریان عزیز فراهم نیست. شما می توانید در ساعات کاری با تیم پشتیبانی با شماره 021-88533295 تماس بگیرید و برای دریافت خدمات با ما هماهنگ شوید. همچنین می توانید کالا را توسط سرویس های حمل و نقل برای ما ارسال کنید تا آن را دریافت کنیم و بعد از تعمیر برایتان ارسال کنیم.

3 - آیا برای تعمیرات گارانتی ارائه می‌شود؟

بله، تمامی خدمات تعمیرات شامل ضمانت کیفیت هستند. مدت گارانتی بسته به نوع تعمیر متفاوت است. همچنین تمامی قطعات و ابزارهای مورد استفاده موقع تعمیرات کاملا اورجینال بوده و این ضمانت وجود دارد که در صورت خرابی مجدد در بازه زمانی مشخص، قطعات به صورت کاملا رایگان برای شما تعویض شود. جهت استعلام مدت گارانتی خدمات و محصولات مورد نظر خودتان می توانید با تیم پشتیبانی در تماس باشید.

4 - هزینه تعمیرات چقدر است؟

هزینه تعمیرات پس از بررسی اولیه مشخص می‌شود. می توانید برای برآورد قیمت با تیم پشتیبانی با شماره 021-88533295 در ارتباط باشید.

5 - آیا داتیس سرویس فقط در تهران فعالیت می کند؟

بله. خدمات ما فقط در تهران ارائه می شود. البته محصولات ما قابل خرید از هر نقطه از ایران هستند و می توانید به سادگی سفارش خود را ثبت کنید. محصولات توسط شرکت پست به هر نقطه ای از ایران ارسال می شوند.

سوالات متداول
چگونه می‌توان درخواست تعمیر ثبت کرد؟

خدمات تعمیرات درفروشگاه اینترنتی نوین سیستم داتیس در محل شرکت انجام می شود. شما می توانید جهت اطلاع از شرایط ارسال و تحویل محصول و همچنین مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید. شماره تلفن جهت ارتباط با تیم فروش:  09125078861

 
آیا خدمات در محل هم انجام می دهید؟

به دلیل حجم بالای درخواست ها و سفارش ها متاسفانه امکان تعغیر و ارائه خدمات در محل به شما مشتریان عزیز فراهم نیست. شما می توانید در ساعات کاری با تیم پشتیبانی با شماره 021-88533295 تماس بگیرید و برای دریافت خدمات با ما هماهنگ شوید. همچنین می توانید کالا را توسط سرویس های حمل و نقل برای ما ارسال کنید تا آن را دریافت کنیم و بعد از تعمیر برایتان ارسال کنیم.

آیا برای تعمیرات گارانتی ارائه می‌شود؟

بله، تمامی خدمات تعمیرات شامل ضمانت کیفیت هستند. مدت گارانتی بسته به نوع تعمیر متفاوت است. همچنین تمامی قطعات و ابزارهای مورد استفاده موقع تعمیرات کاملا اورجینال بوده و این ضمانت وجود دارد که در صورت خرابی مجدد در بازه زمانی مشخص، قطعات به صورت کاملا رایگان برای شما تعویض شود. جهت استعلام مدت گارانتی خدمات و محصولات مورد نظر خودتان می توانید با تیم پشتیبانی در تماس باشید.

هزینه تعمیرات چقدر است؟

هزینه تعمیرات پس از بررسی اولیه مشخص می‌شود. می توانید برای برآورد قیمت با تیم پشتیبانی با شماره 021-88533295 در ارتباط باشید.

آیا داتیس سرویس فقط در تهران فعالیت می کند؟

بله. خدمات ما فقط در تهران ارائه می شود. البته محصولات ما قابل خرید از هر نقطه از ایران هستند و می توانید به سادگی سفارش خود را ثبت کنید. محصولات توسط شرکت پست به هر نقطه ای از ایران ارسال می شوند.